Klacht of compliment
Een klacht over onze organisatie
Bij PDCU streven wij naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Wij doen ons uiterste best om onze klanten en hun medewerkers zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wij willen graag dat je dit dan bij een van onze medewerkers kenbaar maakt. Hoe eerder wij op de hoogte zijn, hoe eerder wij kunnen proberen de oorzaak van de ontevredenheid weg te nemen, bijvoorbeeld door toelichting of correctie. Mocht je toch ontevreden blijven, dan kun je een klacht indienen volgens onze klachtenprocedure, waarover je hier meer kunt lezen. Onze directie neemt een klacht vervolgens altijd in behandeling. Wij streven ernaar om binnen twee weken actie te ondernemen.
Tevreden of een suggestie?
Wil je een compliment of suggestie achterlaten voor één van onze medewerkers? Dat waarderen wij! Stuur ons dan een email. Natuurlijk staan wij je ook graag persoonlijk te woord.